Jouw takenpakket
Dankzij jouw persoonlijke flair en aanpak groei je snel uit tot aanspreekpersoon voor onze Maestro klanten in binnen-en buitenland. Als customer service medewerker – orderverwerking ben je verantwoordelijk voor het aannemen van orders via telefoon, e-mail of EDI, en het invoeren van de bestellingen in ons systeem. Je volgt het orderboek op samen met productie, warehouse en transport en communiceert met de klant over de leveringen. Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over onze producten en services. Je kan gebruik maken van performante systemen (ERP, rapportering) om de meest efficiënte workflow te garanderen.
Wat we je bieden
• Een uitdagende, boeiende job in een groeiende onderneming.
• Autonomie in een internationale werkomgeving
• Een competitief salarispakket met aanvullende voordelen
• Werken in een omgeving waar positivisme, eerlijkheid, respect en eenvoud centraal staan.
• Aandacht voor de work-life balans (mogelijkheid tot één dag thuiswerk/week)
• Twaalf inhaalrustdagen op jaarbasis
Jouw kwaliteiten
• Je hebt minimum een bachelordiploma in een bedrijfseconomische richting of
gelijkwaardig door ervaring
• Goede beheersing van de Nederlandse, Franse en Engelse taal, Duits is een troef.
• Commerciële en communicatieve vaardigheden.
• Grondige kennis van een ERP-programma.
• Goed inzicht in cijfers.
• Minimaal 3 jaar ervaring.
Jouw kerncompetenties
· Klantgericht
· Vasthoudend
· Resultaatgedreven
· Stressbestendig
· Teamgericht
· Kort op de bal spelen
· Ervoor gaan
· Prestatiemotivatie
Solliciteer via het formulier of stuur je cv met motivatiebrief naar Doreen Coutigny, Kazerneweg 10, 7780 Komen doreen.coutigny@depro-profiles.com
T +32 (0)56 55 43 43
M +32 (0)473
Quick question? Shoot!
Quick question? Shoot!